dinsdag, oktober 04, 2005

Relaxen in tropisch Cairns

Gisteren zijn Marleen en ik aangekomen in Cairns. Eergisteren ben ik in Sydney op een toeristische boot gestapt en heb ik een rondje kunnen varen door het prachtige havengebied van Sydney. Op verschillende punten kon ik uitstappen en dat heb ik gedaan bij de Tarongo Zoo. Daar heb ik onder andere het rare vogelbekdier en andere Australische dieren kunnen zien. Het was een leuke dag en heb me dus lekker rustig laten rondvaren.

Gisterenochtend rond acht uur vertrok ons vliegtuig naar Cairns. Erg mooi uitzicht uit het vliegtuig. Een soort Google Earth, maar dan echt :-)

Op het vliegveld van Cairns even via internet een hotel uitgezocht en daar met een taxi naartoe gereden. Daarna niet veel meer gedaan: lekker bij het zwembad gelegen de rest van de middag.

Vandaag gaan we waarschijnlijk enkele fietsen huren om de buurt een beetje te verkennen. Donderdag komen David en HP ook naar Cairns en met hen willen we een dagje samen gaan duiken.

2 Comments:

At 12:22 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi Meissie!!

Ik kon je site niet meer vinden, maar heb het toch via je normale site eindelijk gevonden. Heb je sms ook ontvangen alleen was het toen nog erg vroeg bij ons. nouja 9.00 u zo vroeg dus ook weer niet.

Ik hoop echt dat je een enorme leuke tijd daar hebt. In ieder geval hebben de nederlanders weer gewonnen hé!

Ik zal je blog nu wat meer gaan bijhouden.

Groetjes
Daantje

 
At 5:43 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hi Reni,

We volgen je weblog dagelijks met zeer veel interesse. Nog een heel plezierige laatste week toegewenst!

Groetjes van Marian en Ben.

 

Een reactie posten

<< Home