maandag, september 19, 2005

Nog 2 nachtjes slapen

De dag van de grote reis nadert. Overmorgen (woensdag) moet ik om 19.00 uur op Schiphol zijn. Daar verzamelen we en om 20.30 uur vliegen we naar Frankfurt, onze eerste overstap plaats.

Thuis ben ik inmiddels redelijk aan kant. De meeste spullen liggen al klaar om in m'n tas te stoppen, m'n iPodje is voorzien van 4GB aan muziek, Podcasts en audioboeken en m'n goudvisjes hebben fris, helder water om het 3 weken wel in vol te kunnen houden.

Morgen is mijn laatste dagje bij Nuon. Ik moet nog wat werk overdragen en dingetjes afronden. Veel collega's zijn verbaasd als ze me nog zien lopen, "wanneer vertrek je nou?" is de vraag die me heel vaak is gesteld de afgelopen weken. Uiteraard weten veel collega's van mijn gewonnen reis naar Australie en 'ons' Nuon Solar Team. Ik krijg veel leuke reakties.

Overigens besteed SBS6 aandacht aan het Nuon Solar Team op TV. Bij ons personeelsblad zat deze maand een mooie bijlage over Nuna3 met daarbij de uitzendtijden. Hier zijn ze:
  • 22-09: Aftrap na Shownieuws om 23.25 uur
  • 25-09: Verslag eerste racedag na Hart van Nederland om 22.45 uur
  • 26-09: Verslag tweede racedag na Shownieuws om 23.25 uur
  • 27-09: Verslag derde racedag na Shownieuws om 23.25 uur
  • 28-09: Verslag Vierde racedag na Shownieuws om 23.25 uur
  • 29-09: Terugblik na Shownieuws om 23.25 uur

6 Comments:

At 4:59 p.m., Anonymous Anoniem said...

Veel plezier daar downunder. Ga je nog de plaatselijke reporter uithangen en via de weblog verslag doen?

groet, jwk

 
At 9:09 p.m., Blogger Reni said...

Ja, da's wel de bedoeling. Ik hoop af en toe ergens het internet op te kunnen om een stukje te schrijven en misschien zelfs enkele foto's te plaatsen.

 
At 9:38 p.m., Anonymous Anoniem said...

Heeeeeeeeel veel plezier!!!

 
At 9:49 p.m., Anonymous Anoniem said...

Reni

Veel plezier met het NUON Solar team.

Dick (CC GIS)

 
At 11:06 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hi Reni,

héél veel plezier! Ik heb de video geprogrammeerd voor je. Wel zwaaien he :)

Bart

 
At 2:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

Heel veel plezier. Ik weet zeker dat je terug komt met 100 verhalen en 1000 foto's en films. Heel erg cool dat je dit kunt gaan doen.

Groet,
nolda

 

Een reactie posten

<< Home