donderdag, september 29, 2005

Nuon Solar Team wint World Solar Challenge

Gistermiddag heeft het Nuon Solar Team voor de derde achtereenvolgende keer de World Solar Challenge gewonnen. Wat een ontlading bij het team! Uitzinnig waren ze en ze sprongen gezamelijk in de fontein op Victoria Square. Fantastisch om te zien!

Dat was dus gisteren. Vandaag heb ik een 'rustdag'. Niets op het programma. Vanochtend na het ontbijt ben ik weer naar Victoria Square gelopen om ook de Australische Aurora zonnewagen en het team van de universiteit van Michigan binnen te zien rijden, nummers 2 en 3 in de race. Zij waren ook erg tevreden met hun prestaties.

Verder lekker rustig dagje. We hebben er nog even aan gedacht om vandaag wellicht naar Kangaroo Island te gaan, maar dan zouden we weer voor 6 uur op hebben moeten staan en pas om 23.00 uur 's avond terug zijn. Erg lange dag dus en we waren eigenlijk erg moe, dus hebben we er maar vanaf gezien. We hebben al zoveel gezien de afgelopen dagen...

Vanavond is onze 'laatste avondmaal' met de groep. Morgen vliegen we naar Sydney en valt de groep uiteen. In Sydney blijf ik met Marleen en Hans Mart nog enkele dagen waarna ik met Marleen naar Cairns vlieg. Ik ben erg benieuwd naar Sydney!

1 Comments:

At 4:17 p.m., Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd, Reni, met het succes van Nuna 3 ! Wij hebben je verslagen en je verblijf en reizen "down under", met plezier gelezen in je Blog. Veel liefs van Oom Ben en Tante Miep in Ontario, Canada

 

Een reactie posten

<< Home