maandag, augustus 29, 2005

Ontmoeting "Nuna3 Support Team"

Vanmiddag heb ik de andere prijswinnaars ontmoet tijdens een informatie bijeenkomst bij Nuon. Er zijn in totaal 10 prijswinnaars. Allemaal leuke, enthousiaste mensen. We kijken uiteraard erg uit naar deze reis en... we blijken een vol schema te hebben!

Naast Marleen, onze Nuon contactpersoon, was er ook een man van reisorganisatie Oad. Hij heeft het programma samengesteld en wist veel over Australie in z'n algemeenheid en uiteraard specifiek over de reis te vertellen. De route van de heenreis ziet er als volgt uit:

Amsterdam - Frankfurt
Frankfurt - Singapore
Singapore - Darwin

We vetrekken op 21 september en landen 23 september te Darwin, rond 5 uur 's ochtends. Ik begreep dat we door het tijdsverschil 10 uur "verliezen" en daardoor pas op dag 3 van de reis aankomen in Darwin, heel vroeg in de ochtend. Die tijd halen we dan op de terugweg naar Nederland weer in.

In Darwin zijn we bij de qualificatie van Nuna3 waar de startpositie van 'ons' team zal worden bepaald. Wij zullen daar als "Support Team" (opdruk gekregen T-shirt) het NST zo goed mogelijk aanmoedigen. Een belangrijke taak! :-)

Naast het meemaken van de start en het vieren van de finish (we gaan weer winnen, ik voel het!) bevat ons programma een bezoek aan: Alice Springs, Uluru (Ayers Rock), de Olga's en uiteraard Adelaide.

Aanvullende info:
  • het is overal waar we komen zo'n 30 graden of warmer;
  • 's nachts kan het in de woestijn flink afkoelen (tot wel 10 graden!);
  • neem een petje en zonnebrand mee!;
  • Australie heeft een rare elektriciteits-stekker (eens kijken of ik die wel heb in m'n wereldstekker-collectie);
  • er is overal internet aanwezig;
  • de terugweg gaat vanaf Sydney via Hong Kong en Londen naar Amsterdam.

    Marleen spreek ik deze week nog over het verlengen van de reis. Zij wil Sydney verkennen en duiken. Precies waar ik ook aan zat te denken!

  • 1 Comments:

    At 11:46 p.m., Anonymous Anoniem said...

    Mooie trip sis! Tis dat ik zelf die periode in Canada zit, anders was ik jaloers geworden! ;-)

    Broer

     

    Een reactie posten

    << Home