woensdag, augustus 24, 2005

Ik ga op reis en neem mee...?

Langzaam aan ben ik een beetje aan het bepalen wat ik mee wil nemen op reis. Niet te veel uiteraard, ik wil me niet helemaal een bult sjouwen. Het belangrijkste om te bepalen is welke tas ik meeneem en... welke gadgets? Eigenlijk wil ik m'n videocamera, digitale fotocamera, GPS ontvanger, iPod mini en laptop meenemen (tja, ik ben nou eenmaal ICTer).

Waar ik echt nog niet uit ben is of ik een laptop meeneem. Zo'n ding meesjouwen is natuurlijk erg onhandig en het is tegenwoordig toch zo dat elk hotel wel enkele computers heeft waar je op kan internetten? Daar kan ik vast dan wel enkele digitale foto's heenpompen en zodoende m'n weblog ook prima bijwerken. Ik neig ernaar m'n iBookie of Nuon laptop lekker thuis te laten...

Wat 'n luxe-problemen!