maandag, augustus 01, 2005

Iets meer info over de reis

Vorige week bereikte het gerucht mij dat mijn contactpersoon voor deze reis, Diana, niet langer bij Nuon werkt. Vandaag werd dat gerucht bevestigd toen ik werd gebeld door Marleen, van Corporate Communicatie. Zij gaat ons begeleiden, erg leuk! Ik ken haar wel een beetje, ze kwam af en toe bij ons op de afdeling in verband met een website die wij verzorgden.

Tijdens het telefoongesprekje met Marleen ben ik overigens iets meer te weten gekomen over de reis. Het blijkt anders dan ik gedacht had en we gaan meer zien van Australie dan ik had durven hopen!

Ik ben er steeds vanuit gegaan dat we in een volgwagen als onderdeel van het konvooi achter de Nuna3 aan zouden rijden. Dit blijkt echter niet zo te zijn. We zullen de start van de race uiteraard meemaken in Darwin en we zijn erbij in Adelaide om 'ons' team (hopelijk als eerste) over de finish te zien zoefen. Ook tijdens de race ontmoeten we het team nog (waarschijnlijk in Alice Springs?), maar verder hebben we een eigen programma. We blijken enkele binnenlandse vluchten te gaan maken, we verblijven in hotels (dus niet kamperen in de woestijn, da's wel jammer) en we vliegen via Sydney terug naar Nederland. Het is gelukkig inderdaad mogelijk extra dagen aan de reis vast te plakken en Marleen wil zelf ook ongeveer twee weken langer blijven (wellicht andere prijswinnaars ook). We kunnen dan vast met een groepje nog wel wat leuks ondernemen in en rond Sydney!

Op 29 augustus is er een informatie avond. De details van de reis horen we dan en ook ontmoet ik dan de andere prijswinnaars uiteraard. Ik ben benieuwd!