woensdag, juni 15, 2005

The day after...

Vannacht prima geslapen, maar volgens mij wel gedroomd van iets wat met het winnen van de reis te maken had. Ik kan het me niet goed herinneren.

Gisteren kreeg ik de "big smile" maar niet van m'n gezicht. " Je straalt helemaal" zei een collega tegen me. Zo voelde het ook en nu nog steeds wel eigenlijk... Ik wilde zo graag winnen. Wat een mooie reis gaat dit worden!

Vanmiddag ontving ik een mailtje van de andere winnaar, Nico. We gaan namelijk in totaal met een groep van 10 personen: twee Nuon medewerkers en acht klanten van Nuon. Ik ken hem nog niet, hij werkt bij een andere divisie. Nico is ook vreselijk blij dat hij gewonnen heeft en kan het ook allemaal nog niet echt geloven. Hij feliciteerde me hartelijk. Ik heb hem ook gefeliciteerd uiteraard en het eerste contact is dus gelegd. Erg leuk.

Verder heb ik geprobeerd de contactpersoon te bellen die ik van Tim had doorgekregen: Diana. Zij gaat alles verder met ons regelen. Telefonisch kon ik haar echter niet bereiken en nadat ik haar een mailtje had gestuurd ontving ik een "out of office reply". Morgen is ze weer aanwezig en ik hoop haar even te spreken. We gaan immers zondag op vakantie naar Noorwegen (voor 3 weken) en wellicht heeft ze nog informatie van me nodig. Uiteraard wil ik voorkomen dat er ook maar iets misgaat waardoor deze reis aan m'n neus voorbij zou kunnen gaan!